Zdravo! Sem Kristjan Vreček, star sem 29 let in prihajam iz Ljubljane. Poleg koles obožujem tudi avtomobile in kot promotor WD-40 izdelkov v Sloveniji bom na tej strani vodil tudi svoj blog o prenovi svojega oldtimerja – Fiat 124 Sport Coupe AC 1969.
Zgodba
Oldi je bil moja večna želja, krivci za dokončno okužbo pa so bili prijatelji Anže, Rok in Žan, ko sem se prvič usedel v njihove “samoroge”.
Idealen scenarij je bil:
– coupe
– bencinar
– nekaramboliran
– čim manj rjav
– RWD
– kompleten
– živahna motorizacija
– ne najbolj pogost
– čimbolj znana zgodovina
– budget 3-5k
Iskal in odločal sem se zelo dolgo in karkoli mi je bilo všeč je bilo “out of my budget” ali pa ni bil kompleten in po možnosti zbit in precej rjav. Tiha želja je bil sicer BMW 2002 ampak nisem našel nobenega lepega za željen denar. Tudi ena zanimiva Lancia Fulvia 1.3 rally je bila v igri pa je nekaj “smrdelo” v njeni zgodbi.
No potem pa sem naletel na tole. Z očetom sva ga šla pogledat in to je bilo to.
Od idealnega kriterija mi je zmanjkala le živahna motorizacija, sem pa zato dobil avto od 1. lastnika, ki si ga je kupil decembra 1969 in ga zaradi poškodbe hrbta nato 1989 pospravil v garažo. In tam je bil vse do mojega prevzema. Nekaramboliran in kompleten. Pa še ni jih veliko na cesti. Juhej!
Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Gre se za Fiat 124 Sport Coupe, letnik 1969. Ima ročni menjalnik s 4 prestavami, poganja pa ga Lampredi-jev štirivaljni motor z dvojno odmično gredjo -1438ccm / 90konj.
Kot zanimivost je imel avto že leta 69 spredaj in zadaj disk zavore (230mm), visko sklopko in zobat jermen odmičnih gredi. So pa ponujali tudi opcijo s 5 prestavami a je ta žal nima. “V-max” naj bi imel sicer 170km/h ampak si predstavljam, da zna biti v kabini že pri 100km/h precej glasno. Nikoli si nisem mislil, da bom imel Fiata ampak glej kako se obrne zgodba.
Plan:
Plani so sledeči:
– generalka motorja
– menjava vseh gumic, tesnil, cevk…
– menjava električne napeljave (hvala bogu je ni veliko, pa za moje znanje še vedno preveč)
– porihtat se mora bremze
– notranjost je še zelo lepa in jo bom samo temeljito očistil. Popravit se mora volan, ker je na spoju zlezel narazen, popravit razpoko na lesu okoli prestavne ročice, zašiti voznikov sedež, ki ima 5cm razpoko po šivu ter zamenjati preparela tesnila okoli oken. Plus zamenjati stopalko za gas, ker je ta vsa polomljena.
– Spolirat krom dele, če pa kaj ne bo šlo pa na novo kromirat.
– zbrusit vso barvo dol in dat na novo farbat. Barva ostane ista.
– za piko na “i” pa mu bom privoščil še lepe feltne. Konkavne in “na rob”. Ampak to sledi na koncu saj so to potem sladki problemi.
Pa mogoče gre še malo bolj “v tla” ampak to bom videl potem, ko bodo feltne gor. Načeloma se bom te opcije rahlo branil, saj mi je tu na nek način všeč original, ker avto ni sestavljanka. Bom videl…
SLIKE PREVZEMA:
Prevzem avtovleke – hvala WRC asistenca!!
Via primorska
Pod tole streho je bil 30 let!
Nalaganje rakete
Na poti v nov dom
Veseli jolbe
Prva noč pod kozolcem
Ob tem naj poudarim, da mi bodo pri projektu v veliko pomoč tudi izdelki WD-40. Glavni akterji bodo izdelki iz linije SPECIALIST in vsem najbolj znan WD-40 VEČNAMENSKI IZDELEK!
HVALA WD-40 Slovenija!
Več pa sledi v naslednjih WD-40 BLOG-ih tako, da spremljajte 🙂