Leta 1953 so se v majhnem laboratoriju v San Diegu v Kaliforniji, v novonastalem podjetju Rocket Chemical Company s tričlanskim osebjem lotili oblikovanja linije topil in razmaščevalcev za zaščito pred rjo za uporabo v vesoljski industriji.
Potrebovali so 40 poskusov, da je njihova formula za izpodrivanje vode delovala, toda v 40. poskusu so jo v veliki meri dobro razumeli. Rodil se je WD-40. WD-40 je sinonim za izpodrivanje vode, 40. formula. To ime izvira naravnost iz laboratorijske knjige, ki jo je uporabljal kemik, ki je razvil izdelek.
Prvo podjetje, ki je komercialno uporabljalo WD-40, je bil Convair, pogodbenik v vesoljski industriji, da bi zaščitil zunanjo plast rakete Atlas pred rjo in korozijo. Izdelek je deloval tako dobro, da je več zaposlenih v svojih posodah za kosilo skrivaj odneslo pločevinke WD-40 iz tovarne, da bi jih lahko uporabljali doma.
Nekaj let kasneje je ustanovitelj in predsednik podjetja Rocket Chemical Norm Larsen eksperimentiral s polnjenjem WD-40 v aerosolne pločevinke, saj je domneval, da bi lahko za potrošnike izdelek bil uporaben tudi v domačih delavnicah in garažah.
1953
Rocket Chemical Company so 23. septembra 1953 ustanovili Norman B. Larsen, Gordon Dawson in John B. Gregory.
1957
Cy Irving prevzame vlogo predsednika Rocket Chemical Company.
1958
WD-40 se prvič pojavi na policah trgovin v San Diegu v Kaliforniji.
1960
Podjetje se skoraj podvoji, naraslo je na sedem ljudi, ki v povprečju prodajo 45 primerov na dan iz prtljažnikov svojih avtomobilov in v trgovinah s strojno in športno opremo na celotnem območju San Diega.
1961
Prvo naročilo tovornjaka, napolnjenega z WD-40 je izpolnjeno za potrebe katastrof žrtev orkana Carla vzdolž ameriške zalivske obale. Uporablja se za sanacijo poškodovanih vozil in opreme zaradi poplave in dežja.
1969
John S. Barry je imenovan za predsednika in izvršnega direktorja podjetja WD-40 in podjetje preimenuje po njegovem edinem izdelku WD-40.
1973
Podjetje WD-40 postane javno in se pojavi na prostem trgu. Cena delnic se prvi dan uvrstitve zviša za 61%.
1983
Prodaja doseže 50,2 milijona dolarjev. Mnoga podjetja poskušajo predstaviti imitacijske izdelke, gredo celo tako daleč, da kopirajo značilno modro in rumeno pločevinko z majhnim rdečim vrhom. Člani skupine: 38
1990
Gerald Schlief je imenovan za predsednika in glavnega operativnega direktorja podjetja WD-40. Pozneje je imenovan za izvršnega direktorja.
1993
Podjetje WD-40 praznuje 40. obletnico in je preseglo prodajno mejo 100 milijonov dolarjev. Podjetje je tudi uvrščeno med deset najbolj donosnih podjetij na borzi NASDAQ.
1997
Garry O. Ridge je imenovan za predsednika in izvršnega direktorja podjetja WD-40.
2001
Podjetje WD-40 v svoj portfelj blagovnih znamk dodaja Global Household Brands. Dodatek X-14®, 2000 Flushes® in Carpet Fresh® naredi podjetje WD-40 vodilno na področju izdelkov za čiščenje in vzdrževanje gospodinjstev. Člani skupine: 227
2003
Izšla je linija 3-IN-ONE Professional. WD-40 Big Blast® je predstavljen v ZDA in ima razpršilno šobo s širokim območjem, ki na velike površine hitro in učinkovito aplicira večnamenski izdelek WD-40.
2004
Podjetje WD-40 prevzame 1001®, vodilno blagovno znamko izdelkov za čiščenje preprog v Združenem kraljestvu. Prav tako razširja svojo linijo 3-IN-ONE Professional z uvedbo močnega čistilnega razmaščevalca, zaganjalnika motorja in visokozmogljivega maziva.
2005
Podjetje WD-40 predstavlja WD-40 Smart Straw®, ki ima trajno pritrjeno slamico. Nov Smart Straw Sprays 2 Ways™ se lahko uporablja na dva načina ™: v obliki širokega pršila s slamico navzdol in curka s slamico navzgor. Smart Straw rešuje tudi glavno pritožbo glede izdelkov WD-40: izguba rdeče slamice. Linija 3-IN-ONE Professional se razširi z uvedbo suhega maziva, ki pomaga pri mazanju in zaščiti vseh vrst površin, ne da bi pri tem ostali oljni ostanki. Takojšnji odstranjevalec madežev iz preprog Spot Shot se pojavi v priročni steklenički z razpršilom.
2008
Podjetje WD-40 svoje najbolj priljubljene pločevinke za večnamenski izdelek WD-40 preoblikuje s sistemom za aplikacijo Smart Straw. Uradni seznam 2.000 uporab izdelka za večnamensko uporabo WD-40 se prvič prikaže zahvaljujoč pomoči članov kluba oboževalcev WD-40. Spot Shot predstavlja dva nova izdelka: Spot Shot Instant Carpet Stain in Odor Eliminator ter Spot Shot Pet.
2009
Podjetje WD-40 uvaja WD-40 Trigger Pro®, neaerosolni izdelek z enako formulo WD-40 za industrijske potrošnike. Podjetje WD-40 predstavlja blagovno znamko BLUE WORKS®. BLUE WORKS je linija posebnih izdelkov za vzdrževanje, zasnovanih izključno za industrijske uporabnike, s formulami, ki presegajo standardna preskušanja.
2011
Podjetje WD-40, ki izkorišča vpogled v uvajanje blagovne znamke BLUE WORKS, predstavlja profesionalnim trgovcem WD-40® Specialist®, linijo najboljših specialnih izdelkov v svojem razredu pod blagovno znamko WD-40. Začetna linija izdelkov vključuje vodoodporno silikonsko mazivo, zaščitno belo litijevo mast in razpršilo za prodiranje in sproščanje rje, ki vsebuje tehnologijo Blu Torch ™, zaščiteno mešanico sintetičnih dodatkov. Člani skupine: 334
2012
Podjetje WD-40 je ustanovilo podjetje WD-40 BIKE Company, ki se osredotoča izključno na izdelke za vzdrževanje koles. Linija izdelkov WD-40® BIKE za visoko zmogljivo vzdrževanje ponuja vrsto izdelkov, vključno z mokrimi in suhimi mazivi za verigo, močnim razmaščevalnikom, penastim čistilom za kolesa in zaščito za okvir.
2013
Podjetje WD-40 praznuje 60. obletnico. Linija izdelkov WD-40 Specialist je narasla na osem izdelkov. Dodanih je pet novih izdelkov, med njimi sredstvo za odstranjevanje rje, zaviralec korozije z dolgotrajnim delovanjem, Dirt & suho mazivo, odporno na prah, Machine & razmaščevalec motorja in razpršilo za čiščenje električnih kontaktov. Z uspehom podjetja WD-40 Specialist se podjetje WD-40 odloči, da ustavi proizvodnjo blagovne znamke BLUE WORKS, vendar pri tem izkoristi ključne izkušnje in jih uporablja.
2014
Podjetje WD-40 prevzame GT85, večnamenski izdelek za vzdrževanje koles, ki se prodaja predvsem v Združenem kraljestvu.
2015
Podjetje WD-40 v ZDA uvaja WD-40 EZ-REACH Flexible Straw ™. S pritrjeno 8-palčno prilagodljivo slamico, ki se lahko upogne in pri tem ohrani svojo obliko ter lahko doseže drugače nedosegljive dele: tesne vodovodne prostore, prostore za bloki motorjev, težko dostopne tečaje, valje in še več.
2016
Leta 2016 se je podjetje WD-40 spoprijelo z gravitacijo z izdelkom WD-40® Specialist® Spray & amp; Stay Gel mazivo. S formulo brez kapljanja, ki ostane tam, kjer je razpršena, zagotavlja 12-krat daljše mazanje na navpičnih površinah in gibljivih delih. Člani skupine: 445
2016
Kasneje leta 2016 se družini WD-40 Specialist pridružijo štiri nove visoko zmogljive masti. Njihova napredna tehnologija industrijske moči se spopada s posebnimi izzivi pri visokih temperaturah, tlaku in vlagi, hkrati pa jim omogoča zamenjavo na delovnem mestu brez posledic navzkrižne kontaminacije.
© 2025 WD-40 Company.
Vse pravice pridržane